Retourneren en ruilen

Ik hoop natuurlijk dat je blij bent met je bestelling, maar het kan altijd gebeuren dat het toch niet helemaal aansluit bij wat je in gedachten had. De bestelling kan dan uiteraard geretourneerd worden (met uitzondering van op maat gemaakte bestellingen). Dit zijn de voorwaarden voor retourneren:

  • Retourneren kan binnen 14 dagen na ontvangst.
  • Ik neem alleen onbeschadigde artikelen terug, in originele verpakking (inclusief eventuele kaartjes en papier) en in ongebruikte staat.
  • Het aankoopbedrag en de verzendkosten zullen binnen 14 dagen worden teruggestort op de rekening waarmee de aankoop gedaan is.
  • De retourkosten en het risico van verzenden zijn voor eigen rekening.
  • De Track & Trace code dient goed bewaard te worden. Als je retourzending vermist raakt kan zonder Track & Trace code niets gedaan worden en kan het bedrag helaas niet teruggestort worden.

 

Retourstappen

Stap 1

Download hier het retourformulier en vul deze zo volledig mogelijk in.

Stap 2 

Stop het artikel, op dezelfde manier zoals je het aangetroffen hebt, terug in de doos. Inclusief het verpakkingsmateriaal, opvulmateriaal en aangehechte kaartjes en in ongebruikte staat. Stop het retourformulier bij het artikel in de doos. Plak de doos goed dicht.

Stap 3

Breng het pakket naar het postkantoor en verzend het naar onderstaande retouradres.

Droogdecoshop

Theemsstraat 18

1827 GB, Alkmaar

 

Ruilen

Het is helaas niet mogelijk een artikel te ruilen. 

 

Verkeerd bezorgadres doorgegeven

Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact op. Ik probeer dan de bestelling nog voor je te wijzigen.

 

Klachten

Wat vervelend dat je ergens ontevreden over bent. Uiteraard zal ik er alles aan doen om de klacht op te lossen! Je kunt je klacht sturen naar info@droogdecoshop.nl. De klacht neem ik dan zo snel mogelijk in behandeling en er zal naar een oplossing gezocht worden.